יונתן ויינשטוק

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • שירותים

    שירותי גיבוי ואחסון

    לכולנו יש היום מחשב, אם זה בצורת טלפון חכם או אם זה מחשב שולחני, אנחנו מסתמכים על המכשירים האלה כדי לשמור נתונים בשבילנו באופן פרטי או בשביל העסק.

    מה קורה ביום שהכל נהרס? יש לכם גיבוי? מה קורה אם הבית נשרף?

    בשביל זה יש לכם את השירות של גיבוי ואחסון נתונים בשרת מרוחק עם גיבוי לכונן נוסף. המחיר לפי כמות המידע.


    שירות טכנאי אונליין (תיקון מחשב מרחוק)

    מכירים את זה שאתם רוצים לתאם טכנאי וצריכים לחכות בבית שהוא יגיע, אם יש פקקים הוא מאחר ועד שהוא מגיע כבר אולי פתרתם לבד את התקלה?

    לא עוד, מעכשיו תוכלו לקבל שירות למחשב שלכם דרך האינטרנט בשליטה מרחוק! כל תקלה פרט מנפילת אינטרנט ו/או חשמל אפשר לסדר מרחוק! תתקשרו ולא תתחרטו


    שירות דואר אלקטרוני עסקי מאובטח ומתקדם במיוחד

    יש מאות אם לא אלפי שירותי דואר באינטרנט, יש חברות קטנות יש חברות גדולות וכל אחת מספקת שירות בצורה שונה.

    אני מציע לכם אופציה לשרת דואר שהוא לא רק דואר, שמירת קבצים, עריכת מסמכים ושיתוף קבצים עם קבוצה של אנשים בלי צורך בשליחתם!

    בנוסף השירות ניתן על גבי שרת עם אבטחה טובה ושירות טלפוני למקרה ויש תקלה!


    שירות טלפוני אישי

    יש מאות שירותים נהדרים באינטרנט, אבל מאוד קשה להשיג נציג שייתמוך בכם בשעת הצורך, אני מציע לכם לנסות את השירות שלי, אפשרות להתקשר עם כל תקלה לגבי השירותים הניתנים והסבר עליהם!

    השירות יהיה אדיב ומקצועי

     

    אני שומר לעצמי את הזכות לא להסכים לקבל לקוח מכל סיבה שהיא, קבלת השירות אינה מקנה הבטחה מרומזת או ישירה לאחראיות על תקינות המערכת 100% מהזמן.

    תיקונים מרחוק ילווו בשיחת טלפון, והסבר רציף על מה אני עושה, במקרה ואתם לא מעוניינים יש לומר זאת באופן ברור וישיר. לא אהיה אחראי לנזק עקב תיקון שלא צלח בגלל גורמים שלא תלויים בי. אי מתן כל המידע הרלוונטי לפני התיקון עלול לגרום לבעיות!

BizMakeBiz פותח ע"י